Обмін та повернення товару в інтернет-магазині Style avenue


Ви можете обміняти товар протягом 14 днів з моменту його придбання.

Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». 

Товари належної якості


Повернення товару буде можливе у таких випадках:

— продукт не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, тріщин та потертостей; (Після викупу речі з пошти, товар вважається, був у вживанні) Уважно перевіряйте товар на пошті, та обовязково міряйте.
— товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки;
— збереження товарного вигляду та споживчих властивостей: ярлики, заводське маркування, пломби.


Процедура обміну/повернення товару:

— Для обміну або повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером компанії за допомогою месенджера Telegram @styleavenueukraine або електронної пошти [email protected] чи телефону +380934783814
— Акуратно запакувати продукт у заводську упаковку, зберігаючи весь список комплектації. Упаковка має бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).
— Необхідно заповнити заяву про повернення товару, де вказуємо кількість, причину, персональні дані та реквізити для повернення коштів, дату та підпис.
— За допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта» необхідно надіслати посилку разом із заповненим бланком та розрахунковим документом, виданим споживачеві разом із проданим товаром, за адресою м.Одеса вул. Канатна, 85.
Після отримання товару, що повертається і прийняття позитивного рішення про його обмін/повернення, повернення грошових коштів здійснюється протягом 7 робочих днів, з моменту отримання посилки на складі м. Одеса, вул. Канатна, 85.
Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську картку клієнта або готівкою, за допомогою поштового переказу.
У разі повернення товару належної якості, зворотню достаку оплачує - покупець. За тарифами перевізника "Нова пошта"

 

Товари не належної якості (пошкоджені, зіпсовані)

Повернення товару буде можливе у таких випадках:

— При отриманні товару на пошті або кур'єрською доставкою ви помітили що товар зіпсований і не відповідає належній якості

Процедура обміну/повернення товару:

— Для обміну або повернення товару необхідно зв'язатися з менеджером компанії за допомогою месенджера Telegram @styleavenueukraine або електронної пошти [email protected] чи телефону +380934783814
—Зафіксувати на фото або відео, товар не належної якості
— Акуратно запакувати продукт у заводську упаковку, зберігаючи весь список комплектації. Упаковка має бути без пошкоджень (без скотчу, написів, наклейок та інших сторонніх елементів, які можуть зіпсувати товарний вигляд).
— Необхідно заповнити заяву про повернення товару, де вказуємо кількість, причину, персональні дані та реквізити для повернення коштів, дату та підпис.
— За допомогою компанії-перевізника «Нова Пошта» необхідно надіслати посилку разом із заповненим бланком та розрахунковим документом, виданим споживачеві разом із проданим товаром, за адресою м.Одеса вул. Канатна, 85.
Повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком на банківську картку клієнта або готівкою, за допомогою поштового переказу.
У разі повернення товару не належної якості, зворотню доставку оплачує - продавець. За тарифами перевізника "Нова пошта"